Συχνές Ερωτήσεις | Fotisti kosmos
Levý banner
Pravý banner
Μενού


0 0,00
Αγοράστε 70 περισσότερα και λάβετε ΔΩΡΕΑΝ αποστολή .
Κατηγορία

Συχνές Ερωτήσεις

Ρωτήστε ό,τι θέλετε

Ζωή Αλεξίου

Θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε και να λύσετε κάθε τεχνικό πρόβλημα.

2311320445Δευτέρα - Παρασκευή, 7π.μ. - 3:30 μ.μ.

Ρωτήστε

Ζωή

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Μπορώ να παραλάβω τα προϊόντα μου αυτοπροσώπως;
Είμαστε ηλεκτρονικό κατάστημα με έδρα και αποθήκη στην Τσεχία. Δεν έχουμε φυσικό κατάστημα στην Ελλάδα.
Υπάρχει η δυνατότητα επισκόπησης των προϊόντων απευθείας στο κατάστημά σας;
Δυστυχώς όχι. Τα φωτιστικά βρίσκονται συσκευασμένα στην αποθήκη μας και όχι σε κάποια βιτρίνα. 
Μπορώ να πληρώσω με κάρτα στο κατάστημά σας;
Ναι, δεχόμαστε μετρητά και πληρωμές μέσω κάρτας.
Μπορώ να βασιστώ στη διαθεσιμότητα των προϊόντων;
Η διαθεσιμότητα είναι πάντοτε κατά προσέγγιση, καθώς εξαρτάται από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Τα περισσότερα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατά την ημερομηνία που δηλώνεται. Εάν παρ' όλα αυτά δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και προκύψει κάποιο πρόβλημα με την αποστολή, θα σας ειδοποιήσουμε άμεσα.

Είναι εφικτό να παραγγείλω ένα ανταλλακτικό γυαλί ή κάποιο άλλο ανταλλακτικό σε μεταγενέστερο χρόνο;
Οι περισσότεροι κατασκευαστές παρέχουν την επιλογή αγοράς ενός ανταλλακτικού γυαλιού. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη διαθεσιμότητα ενός ανταλλακτικού γυαλιού ή κάποιου άλλου ανταλλακτικού, καθώς και για το κόστος τους.
Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παραλαβή των προϊόντων;
Η αποστολή της παραγγελίας θα γίνει εντός 24 ωρών και η παράδοση εντός 6-8 εργάσιμων ημερών στην ηπειρωτική χώρα, 8-12 εργάσιμων ημερών στα νησιά.
Μπορώ να προσθέσω επιπλέον προϊόντα σε μια παραγγελία που έχω ήδη υποβάλει; 

Μετά την υποβολή της παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email και τα επιπλέον προϊόντα θα προστεθούν στο πακέτο σας, εκτός εάν αυτό έχει ήδη αποσταλεί.


ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Μπορώ να προχωρήσω σε επιστροφή των προϊόντων εάν δεν μείνω ικανοποιημένος/η;
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Ωστόσο, τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι άθικτα, αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους συσκευασία. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε την ειδική φόρμα μας για την πιο γρήγορη διεκπεραίωση του αιτήματός σας.
Υπάρχει κάποια εγγύηση στα φωτιστικά;
Προσφέρουμε 3ετή εγγύηση, παρόλο που η τυπική περίοδος εγγύησης είναι δύο έτη. Η εγγύηση ισχύει για όλα τα φωτιστικά, με εξαίρεση τους λαμπτήρες.
Θα μπορούσατε να μου αποστείλετε ένα έντυπο και τιμοκατάλογο των προϊόντων σας;
Όλα τα προϊόντα και οι επικαιροποιημένες τιμές τους βρίσκονται στην ιστοσελίδα μας.
Ποια είναι η φωτεινή ένταση των λαμπτήρων εξοικονόμησης ενέργειας συγκριτικά με τους κλασικούς λαμπτήρες;
Η φωτεινή ένταση ενός λαμπτήρα εξοικονόμησης ενέργειας είναι πέντε φορές μεγαλύτερη συγκριτικά με την ένταση ενός κλασικού λαμπτήρα. Για παράδειγμα, ενός λαμπτήρας εξοικονόμησης ενέργειας 10W ισοδυναμεί με έναν κλασικό λαμπτήρα 50W.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Πώς πραγματοποιείται η αποστολή των προϊόντων σας;
Η αποστολή των φωτιστικών μας πραγματοποιείται μέσω του Τσεχικού Ταχυδρομείου (Packeta), μόλις φτάσει το δέμα στην Ελλάδα θα το αναλάβει το ελληνικό ταχυδρομείο ACS ή Genikh Taxydromikh.

Τι γίνεται αν δεν είμαι σπίτι όταν φθάσει το πακέτο μου;
Το ταχυδρομείο σας ενημερώνει πάντα εκ των προτέρων για την παράδοση. Εάν ο διανομέας δεν σας βρει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει, θα κάνει μια δεύτερη απόπειρα παράδοσης ξανά την επόμενη ημέρα.

ΠΛΗΡΩΜΗ

Ποιες μεθόδους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω;
Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή,  καθώς επίσης με μεταφορά μέσω τραπέζης (έμβασμα) ή να πραγματοποιήσετε online πληρωμή με την κάρτα σας ή  PayPal.
Πότε θα λάβω τις πληροφορίες χρέωσης για την επιλογή της "προπληρωμής";
Μόλις λάβουμε και επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, θα προχωρήσουμε σε άμεση έκδοση ενός τιμολογίου προπληρωμής με τις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες χρέωσης. Στη συνέχεια, αυτό θα αποσταλεί στη διεύθυνση email σας. Εάν υποβάλετε την παραγγελία σας το Σαββατοκύριακο ή σε αργία, οι πληροφορίες χρέωσης θα αποσταλούν το αργότερο μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Πώς μπορώ να μάθω εάν τα χρήματα έχουν κατατεθεί στον λογαριασμό σας;
Μόλις έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή, θα λάβετε ένα email όπου η κατάσταση της παραγγελίας σας θα αλλάξει σε “εξοφλήθηκε”.
Η πληρωμή με κάρτα απέτυχε: τι θα πρέπει να κάνω μετά;
Καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή μέσω email. Η παραγγελία μπορεί να αλλάξει σε πληρωμή με αντικαταβολή ή μπορείτε να προπληρώσετε μέσω τραπεζικής μεταφοράς.

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Πώς μπορώ να υποβάλω ένα παράπονο και πού μπορώ να ελέγξω την κατάστασή του;
Προκειμένου να εξετάσουμε το παράπονό σας το συντομότερο δυνατό, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε τη  φόρμα παραπόνων μας. Επίσης, μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας  μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Τι πρέπει να συμπεριλάβω στο πακέτο με το προϊόν προς επιστροφή;
Παρακαλούμε μη ξεχάσετε να συμπεριλάβετε στο πακέτο  το συνοδευτικό έντυπο όπου εξηγείται ο λόγος της επιστροφής. 
Κατά την παραλαβή του πακέτου, διαπίστωσα ότι τα προϊόντα είχαν υποστεί κάποια ζημιά. Τι θα πρέπει να κάνω;
Αμέσως μετά το άνοιγμα της συσκευασίας, παρακαλούμε  να μας στείλετε εμαιλ με φωτογραφίες. 

Πόσο θα διαρκέσει η εν λόγω διαδικασία;

Οι υπάλληλοί μας καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να εξετάσουν το παράπονό σας το συντομότερο δυνατό. Σύμφωνα με τους ισχύοντες νομικούς κανονισμούς, έχουμε στη διάθεσή μας 30 ημέρες για τη διεκπεραίωση της εν λόγω διαδικασίας. .

Είναι τα προϊόντα σας επαρκώς προστατευμένα για την αποστολή μέσω του Τσεχικού Ταχυδρομείου ή της ιδιωτικής μεταφορικής εταιρείας;
Τα φωτιστικά μας είναι περιτυλιγμένα και τοποθετημένα σε κουτιά με προστατευτική επένδυση και χαρτόνι ώστε να αποφευχθεί κάθε πιθανή φθορά.

Γιατί κάποια φωτιστικά σας χαρακτηρίζονται ως "μεταχειρισμένα";

Ορισμένα πλήρως λειτουργικά φωτιστικά μερικές φορές επισημαίνονται ως "μεταχειρισμένα" καθώς ενδέχεται να φέρουν κάποιο μικρό αισθητικό ελάττωμα. Ενίοτε, αυτά αποστέλλονται χωρίς την αρχική τους συσκευασία, ενώ ορισμένα εξ αυτών μπορεί να προέρχονται από τη βιτρίνα κάποιου καταστήματος.




Autor článku:

Ζωή
Ζωή Ειδικός στην εξυπηρέτηση πελατών

H Ζωή δεν ειδικεύεται μόνο στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι ταυτόχρονα και λάτρης των μοντέρνων φωτιστικών με τεχνολογία LED. Στα άρθρα της θα βρείτε συμβουλές για το πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε ηλεκτρική ενέργεια ή τρόπους για την επιλογή του σωστού λαμπτήρα. Υπάρχoυν επίσης διάφορες υποδείξεις και κόλπα, έτσι ώστε να φωταγωγήσετε τέλεια το σπίτι και τον κήπο σας.

Banner patička

Πνευματικά Δικαιώματα © 1994 – 2024 Donoci, s.r.o., Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώµατο. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων. i