Τι να κάνετε εάν η παραγγελία σας έφτασε φθαρμένη ή ελλιπής; | Fotisti kosmos
Levý banner
Pravý banner
Μενού


0 0,00
Αγοράστε 70 περισσότερα και λάβετε ΔΩΡΕΑΝ αποστολή .
Κατηγορία

Τι να κάνετε εάν η παραγγελία σας έφτασε φθαρμένη ή ελλιπής;

Περιοδικό

Ζωή

Τι γίνεται αν κάτι δεν πάει καλά με την παραγγελία σας;

Σε περίπτωση ελαφριάς παραμόρφωσης ή ζημιάς στην εξωτερική συσκευασία, μη φοβηθείτε να αποδεχτείτε την αποστολή. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η αποστολή δεν έχει υποστεί ζημιά και είναι απολύτως εντάξει - η μη αποδοχή μιας τέτοιας αποστολής συχνά σημαίνει μια περιττή παράταση της περιόδου παράδοσης. Είναι όμως σημαντικό να αποδεχθείτε την αποστολή με την υποβολή ένστασης, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει μια καταγραφή ότι το δέμα είχε κατεστραμμένη συσκευασία.

Εάν ο πελάτης, αφού παραλάβει και αποσυσκευάσει το πακέτο, διαπιστώσει ότι κάποια αντικείμενα είναι σπασμένα, ραγισμένα ή έχουν υποστεί ζημιά με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, είναι σημαντικό να αναφέρει αμέσως τη ζημιά στην υπηρεσία μεταφοράς μέσω της οποίας παραδόθηκε η αποστολή στον πελάτη. Το κατεστραμμένο φορτίο πρέπει επίσης να φωτογραφηθεί το συντομότερο δυνατό. Είναι απαραίτητο να φωτογραφηθούν η ετικέτα μεταφοράς, η συσκευασία (με λεπτομέρειες για τη ζημιά), η εσωτερική επένδυση και τα κατεστραμμένα προϊόντα. Οι φωτογραφίες είναι απαραίτητο μέρος της υποβολής αίτησης προς τους μεταφορείς, διότι χωρίς αυτές η καταγγελία θα απορριφθεί. Είναι επίσης σημαντικό να φυλάξετε τη συσκευασία, την εσωτερική επένδυση και τα κατεστραμμένα/σπασμένα προϊόντα μέχρι το τέλος της διαδικασίας καταγγελίας, διότι θα χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικά στοιχεία για τη διεκδίκηση της ζημίας με τον μεταφορέα.

Είναι σημαντικό να ελέγχετε το περιεχόμενο και την πληρότητα της αποστολής. Σε περίπτωση που η αποστολή είναι ελλιπής, είναι απαραίτητο να μας αναφέρετε τις πληροφορίες αυτές εντός 2 ημερών από την παραλαβή της αποστολής.

Στείλτε μας όλες αυτές τις πληροφορίες ( ελλιπές, ζημιά + φωτογραφίες) μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Οι μεταγενέστερες καταγγελίες δεν θα ληφθούν υπόψη.
 
Σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες κατά την παράδοση της παραγγελίας σας:

Μη διστάσετε να αποδεχτείτε την παραγγελία σας εάν η εξωτερική συσκευασία είναι ελαφρώς παραμορφωμένη. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το εμπόρευμα δεν έχει υποστεί φθορά και είναι απολύτως εντάξει. Η μη αποδοχή του πακέτου συχνά παρατείνει τον χρόνο παράδοσης.

Εάν το εξωτερικό κουτί δεν έχει υποστεί ζημιά, στείλτε μας ένα e-mail (helpdesk@fotistikosmos.gr) με τις ακόλουθες πληροφορίες:
1. φωτογραφία της παραληφθείσας συσκευασίας/προϊόντων
2. αριθμός παραγγελίας

Παράδοση παλετών

Εάν το πακέτο είναι εμφανώς κατεστραμμένο όταν το παραλαμβάνετε, παραλάβετε το με "ένσταση" και σημειώστε τη φθορά στα έγγραφα αποστολής της μεταφορικής εταιρείας. Ιδανικά, καταγράψτε αμέσως μια αναφορά ζημιάς με τον μεταφορέα και τραβήξτε φωτογραφίες της συσκευασίας και των κατεστραμμένων προϊόντων. Αναφέρετε αμέσως τη φθορά της συσκευασίας ή των εμπορευμάτων σε εμάς και επισυνάψτε τις φωτογραφίες. Εάν διαπιστώσετε τη φθορά μετά την αποσυσκευασία των προϊόντων, πρέπει να τραβήξετε φωτογραφίες των κατεστραμμένων προϊόντων και της συσκευασίας και να μας αναφέρετε αμέσως τη ζημιά, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε τη μεταφορά των προϊόντων και να προβούμε σε υποβολή δήλωσης για τη ζημιά. Η εν λόγω αξίωση πρέπει να γίνει εντός 7 εργάσιμων ημερών από την παράδοση των προϊόντων, επομένως παρακαλούμε να ελέγξετε το πακέτο αμέσως μετά την παραλαβή του και να μας ενημερώσετε για τυχόν ζημιές χωρίς περιττές καθυστερήσεις.

Autor článku:

Ζωή
Ζωή Ειδικός στην εξυπηρέτηση πελατών

H Ζωή δεν ειδικεύεται μόνο στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι ταυτόχρονα και λάτρης των μοντέρνων φωτιστικών με τεχνολογία LED. Στα άρθρα της θα βρείτε συμβουλές για το πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε ηλεκτρική ενέργεια ή τρόπους για την επιλογή του σωστού λαμπτήρα. Υπάρχoυν επίσης διάφορες υποδείξεις και κόλπα, έτσι ώστε να φωταγωγήσετε τέλεια το σπίτι και τον κήπο σας.

Ρωτήστε ό,τι θέλετε

Ζωή Αλεξίου

Θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε και να λύσετε κάθε τεχνικό πρόβλημα.

2311320445Δευτέρα - Παρασκευή, 7π.μ. - 3:30 μ.μ.

Ρωτήστε

Πνευματικά Δικαιώματα © 1994 – 2024 Donoci, s.r.o., Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώµατο. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων. i