Εάν ο πελάτης, κατά την παραλαβή και αποσυσκευασία της παραγγελίας διαπιστώσει ότι κάποιο φωτιστικό είναι ελαττωματικό, ραγισμένο ή αλλιώς κατεστραμμένο, είναι απαραίτητο να ενημερώσει άμεσα τον μεταφορέα, ο οποίος παρέδωσε την παραγγελία στον πελάτη.
Είναι επίσης σημαντικό να ελέγξει το περιεχόμενο για να διαπιστώσει αν τυχόν
λείπουν προϊόντα από το εσωτερικό του πακέτου. Εάν η παραγγελία είναι ελλιπής, είναι αναγκαίο να μας ενημερώσετε το αργότερο
εντός 3 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας μέσω της
φόρμας επικοινωνίας. Παράπονα που υποβάλλονται μετά την πάροδο της εν λόγω προθεσμίας δεν θα λαμβάνονται υπόψη.
Σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες κατά την παράδοση της παραγγελίας σας:
Μη διστάσετε να αποδεχτείτε την παραγγελία σας εάν η εξωτερική συσκευασία είναι ελαφρώς παραμορφωμένη. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το εμπόρευμα δεν έχει υποστεί φθορά και είναι απολύτως εντάξει. Η μη αποδοχή του πακέτου συχνά παρατείνει τον χρόνο παράδοσης.
Εάν το εξωτερικό κουτί δεν έχει υποστεί ζημιά, στείλτε μας ένα e-mail (helpdesk@fotistikosmos.gr) με τις ακόλουθες πληροφορίες:
1. φωτογραφία της παραληφθείσας συσκευασίας/προϊόντων