Τι πρέπει να κάνετε αν λάβατε σπασμένο αμπαζούρ
στείλτε μας εμαιλ με φωτογραφία και αρ. παραγγελίας σας στο helpdesk@fotistikosmos.gr
Τι πρέπει να κάνετε αν θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχουν ζημιά ή δεν σας ταιριάζουν:
- Πριν στείλετε τα αγαθά που θέλετε να επιστρέψετε, συμπληρώστε τη φόρμα
- Στείλτε μας το πακέτο εδώ
Packeta International Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
Esoteriki Periferiaki
Thesi Dialogis OSE – Parodos Sof.Venizelou
54628 Thessaloniki
Παρακαλούμε στο πακέτο που επιστρέφετε, γράψτε τον κωδικό επιστροφής 94162257 για να παρακολουθούμε καλύτερα το δέμα και να επεξεργαστούμε το αίτημά σας πιο γρήγορα. Ο κωδικός επιστροφής δεν χρησιμοποιείται για την ετικέτα επιστροφής. Το πακέτο πρέπει να σταλεί στη διεύθυνση επιστροφής.
Μετά την αποστολή: στείλτε μας ένα e-mail (στο helpdesk@fotistikosmos.gr) με τα ακόλουθα στοιχεία:
- Αριθμός παρακολούθησης + απόδειξη με κόστος πληρωμής από ταχυδρομείο / χωρίς αυτές οι 2 αποδείξεις δεν γίνεται επιστροφή χρήματων
- IBAN + SWIFT - Όνομα κατόχου λογαριασμού + Διεύθυνση (Οδός, ΤΚ, Πόλη)
ΠΡΟΣΟΧΗ - ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΠΑΚΕΤΑ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ. ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΧΤΑ ΣΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΟΜΟ. ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΒΑΖΕΙ Ο ΚΟΥΡΙΕΡ ΜΕΣΑ ΜΕ ΜΙΑ ΤΣΙΠ ΚΑΡΤΑ.
Εάν μας επιστρέψετε προϊόντα κατεστραμμένα ή μη λειτουργικά, μετά την αναγνώριση του ελαττώματος, το κόστος αποστολής θα επιστραφεί από την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση χωρίς αιτιολογία - δεν σας ταιρίαζε, άρεσε, κτλ, εσείς επιβαρύνεστε με το κόστος αποστολής του ανεπιθύμητου προϊόντος στον πωλητή. Το κόστο θα μάθετε στο ταχυδρομείο στο τόπο σας.
Η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 2-3 εβδομάδες από την παραλαβή του προϊόντος στην Τσεχία.