Πώς πραγματοποιείται η επιστροφή προϊόντων; | Fotisti kosmos
Levý banner
Pravý banner
Μενού


0 0,00
Αγοράστε 70 περισσότερα και λάβετε ΔΩΡΕΑΝ αποστολή .
Κατηγορία

Πώς πραγματοποιείται η επιστροφή προϊόντων;

Σχετικά με μια αγορά

Ζωή

Εάν διαπιστώσετε ότι τα προϊόντα που λάβατε δεν είναι λειτουργικά ή σταμάτησαν να λειτουργούν κατά τη χρήση, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε άμεσα χρησιμοποιώντας τη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.

 

Η ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε λάβει δεν είναι λειτουργικά  ή σταμάτησαν να λειτουργούν κατά τη διάρκεια της κανονικής χρήσης τους. Για προϊόντα που αγοράζονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ο πελάτης (καταναλωτής) δικαιούται εγγύηση 2 ετών από την ημερομηνία παράδοσης τους. Για ορισμένα προϊόντα, η εν λόγω περίοδος παρατείνεται και μπορεί να κυμαίνεται από 3 έως 5 έτη. Αυτό το γεγονός αναφέρεται πάντα για κάθε προϊόν ξεχωριστά ή καθορίζεται στους όρους και τις προϋποθέσεις. Τα ελαττώματα που καλύπτονται αναφέρονται στη διαδικασία της επιστροφής των προϊόντων.

  

Τι πρέπει να κάνετε αν θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα:

  • Πριν στείλετε τα αγαθά που θέλετε να επιστρέψετε, επικοινωνήστε μαζί μας εντός 14 ημερών από την παραλαβή των αγαθών χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας μας στην ιστοσελίδα μας και στείλτε μας φωτογραφίες προϊόντων που ήταν ελαττωματικές.
  • Στείλτε μας το πακέτο εδώ>
  • Packeta International ID: 93865143
    Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki
    Esoteriki Periferiaki 
    Thesi Dialogis OSE – Parodos Sof.Venizelou
    54628 Thessaloniki


  • Η διεύθυνση επιστροφής δεν δέχεται φωτοβολταϊκά πάνελ και εμπορεύματα σε παλέτα. Επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών, η οποία θα επιλύσει την επιστροφή εμπορευμάτων με κούριερ.

  • Παρακαλούμε να μην αλλάξετε τίποτα στην διέυθυνση και να μην το στείλετε ως συστημένο! Για σωστή παράδοση συνιστούμε SPEEDEX

Μετά την αποστολή:  στείλτε μας ένα e-mail (helpdesk@fotistikosmos.gr) με τα ακόλουθα στοιχεία:

1. Αριθμός παρακολούθησης + απόδειξη με κόστος πληρωμής από ταχυδρομείοχωρίς αυτές οι 2 αποδείξεις δεν γίνεται επιστροφή χρήματων

2. IBAN + SWIFT -  Όνομα κατόχου λογαριασμού + Διεύθυνση (Οδός, ΤΚ, Πόλη)


Εάν μας επιστρέψετε προϊόντα κατεστραμμένα ή μη λειτουργικά, μετά την αναγνώριση του ελαττώματος,  το κόστος αποστολής θα επιστραφεί από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση χωρίς αιτιολογία, εσείς επιβαρύνεστε με το κόστος αποστολής του ανεπιθύμητου προϊόντος στον πωλητή.. Η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 2-3 εβδομάδες από την παραλαβή του προϊόντος στην Τσεχία.

 

Autor článku:

Ζωή
Ζωή Ειδικός στην εξυπηρέτηση πελατών

H Ζωή δεν ειδικεύεται μόνο στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι ταυτόχρονα και λάτρης των μοντέρνων φωτιστικών με τεχνολογία LED. Στα άρθρα της θα βρείτε συμβουλές για το πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε ηλεκτρική ενέργεια ή τρόπους για την επιλογή του σωστού λαμπτήρα. Υπάρχoυν επίσης διάφορες υποδείξεις και κόλπα, έτσι ώστε να φωταγωγήσετε τέλεια το σπίτι και τον κήπο σας.

Ρωτήστε ό,τι θέλετε

Ζωή Αλεξίου

Θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε και να λύσετε κάθε τεχνικό πρόβλημα.

2311320445Δευτέρα - Παρασκευή, 7π.μ. - 3:30 μ.μ.

Ρωτήστε

Πνευματικά Δικαιώματα © 1990 – 2022 Donoci, s.r.o., Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώµατο. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων.