Πώς πραγματοποιείται η επιστροφή προϊόντων; | Fotisti kosmos
Levý banner
Pravý banner
Μενού


0 0,00
Αγοράστε 70 περισσότερα και λάβετε ΔΩΡΕΑΝ αποστολή .
Κατηγορία

Πώς πραγματοποιείται η επιστροφή προϊόντων;

Σχετικά με μια αγορά

Ζωή

Εάν διαπιστώσετε ότι τα προϊόντα που λάβατε δεν είναι λειτουργικά ή σταμάτησαν να λειτουργούν κατά τη χρήση, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε άμεσα χρησιμοποιώντας τη ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.

Τι πρέπει να κάνετε αν λάβατε σπασμένο αμπαζούρ

στείλτε μας εμαιλ με φωτογραφία και αρ. παραγγελίας σας στο helpdesk@fotistikosmos.gr

Τι πρέπει να κάνετε αν θέλετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχουν ζημιά ή δεν σας ταιριάζουν:

  1. Πριν στείλετε τα αγαθά που θέλετε να επιστρέψετε, συμπληρώστε τη φόρμα
  2. Στείλτε μας το πακέτο εδώ

Packeta International Geniki Taxydromiki hub Thessaloniki

Esoteriki Periferiaki

Thesi Dialogis OSE – Parodos Sof.Venizelou

54628 Thessaloniki


Παρακαλούμε στο πακέτο που επιστρέφετε, γράψτε τον κωδικό επιστροφής 94162257 για να παρακολουθούμε καλύτερα το δέμα και να επεξεργαστούμε το αίτημά σας πιο γρήγορα. Ο κωδικός επιστροφής δεν χρησιμοποιείται για την ετικέτα επιστροφής. Το πακέτο πρέπει να σταλεί στη διεύθυνση επιστροφής.

Μετά την αποστολή: στείλτε μας ένα e-mail (στο helpdesk@fotistikosmos.gr) με τα ακόλουθα στοιχεία:

  1. Αριθμός παρακολούθησης + απόδειξη με κόστος πληρωμής από ταχυδρομείο / χωρίς αυτές οι 2 αποδείξεις δεν γίνεται επιστροφή χρήματων
  2. IBAN + SWIFT - Όνομα κατόχου λογαριασμού + Διεύθυνση (Οδός, ΤΚ, Πόλη)


ΠΡΟΣΟΧΗ - ΜΗΝ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΠΑΚΕΤΑ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ. ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΧΤΑ ΣΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΟΜΟ. ΤΑ ΠΑΚΕΤΑ ΒΑΖΕΙ Ο ΚΟΥΡΙΕΡ ΜΕΣΑ ΜΕ ΜΙΑ ΤΣΙΠ ΚΑΡΤΑ.


Εάν μας επιστρέψετε προϊόντα κατεστραμμένα ή μη λειτουργικά, μετά την αναγνώριση του ελαττώματος, το κόστος αποστολής θα επιστραφεί από την εταιρεία μας.


Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση χωρίς αιτιολογία - δεν σας ταιρίαζε, άρεσε, κτλ, εσείς επιβαρύνεστε με το κόστος αποστολής του ανεπιθύμητου προϊόντος στον πωλητή. Το κόστο θα μάθετε στο ταχυδρομείο στο τόπο σας.


Η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 2-3 εβδομάδες από την παραλαβή του προϊόντος στην Τσεχία.

Autor článku:

Ζωή
Ζωή Ειδικός στην εξυπηρέτηση πελατών

H Ζωή δεν ειδικεύεται μόνο στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά είναι ταυτόχρονα και λάτρης των μοντέρνων φωτιστικών με τεχνολογία LED. Στα άρθρα της θα βρείτε συμβουλές για το πώς μπορείτε να εξοικονομήσετε ηλεκτρική ενέργεια ή τρόπους για την επιλογή του σωστού λαμπτήρα. Υπάρχoυν επίσης διάφορες υποδείξεις και κόλπα, έτσι ώστε να φωταγωγήσετε τέλεια το σπίτι και τον κήπο σας.

Ρωτήστε ό,τι θέλετε

Ζωή Αλεξίου

Θα σας βοηθήσουμε να επιλέξετε και να λύσετε κάθε τεχνικό πρόβλημα.

2311320445Δευτέρα - Παρασκευή, 7π.μ. - 3:30 μ.μ.

Ρωτήστε

Πνευματικά Δικαιώματα © 1994 – 2024 Donoci, s.r.o., Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώµατο. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων. i